2008年10月8日星期三

又買

壽仔又跌係好事掟係壞事?我份人可能比較硬頸...哈哈...本來都唔夠錢用..
但係..都再買...因為用hsbc既

有抵押信貸服務

http://www.hsbc.com.hk/1/2/chinese/hk/loans/overdrafts/hp-pva-secured

1年7%.....我真係覺得好安全。


不過今日303.跌穿左40....真係好意外.....所以都止蝕唔切......-_-....再密切留意...

4 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. NEVER, NEVER, NEVER borrow money to buy stock!!!!!!
    我現在已是大閘蟹, 沒錢借你週轉的!

    1. 錢是賺不完, 此例一開, 打破穩健原則, 從今起你會玩"瑪展"了, 投資要穩健, 巴菲特會借錢買股嗎?
    2. 現在美國佬缺水, 全球賤賣資產, 一天賣不完, 股市都無運行, 短時間賺大錢接近不可能
    3. 你的職位/公司100%安全嗎?
    2628 100%安全嗎?
    小心你被迫賤賣資產

    我已開始儲備現金, 暫時不增持股票
    我驚明年四月公司裁員或外判IT

    現在只能守股, 守工, 慢慢趁低吸納

    回覆刪除
  4. 唔會買孖展,因為要俾人斬倉嫁
    我既職位都ok既..無咩可能俾人炒..不過經濟唔好..可能加人工加得好少law
    所以e家都增加現金既收入..有咩part time可以做呀?不如諗下啦

    回覆刪除