2008年12月21日星期日

hsbc又去返$7x

hsbc正插水式下跌..有人吹佢要集資要供股..俾大行唱淡...
這個消息一日未澄清,股價也會很波動,現買去買真的有如睹傅。
我如果有錢買hsbc會點做好呢?
我會等這個消息confirm了..
假設不用供股..股價應該會回升..馬上買入(還是$7x)..如果再跌.就唔買住..因為奇怪
假設要供股..股價再插..唔買住..如果升..買(還是$7x)..因為我相信這是一次大的震倉。

這是避開去捕足hsbc既底價($6X), 可能$6X最最底價..也可能是$5X,我相信沒有多少人能買到最底價..但我們應該能夠避開風險,用一個便直的價錢去買入hsbc。

4 則留言:

  1. i don't think it is a good idea to buy HSBC now

    Reason: high risk, little return

    回覆刪除
  2. 我未買hsbc嫁..只係等待中
    反而今日22.x 入了2628...

    回覆刪除
  3. what i mean

    high risk => it is unpredictable that how HSBC will fall if it really 供股

    low return => it is unlikely that HSBC will rias rapidly

    回覆刪除
  4. 現在就買係好risk呀..所以要等供股消息確認了才行動。

    睇下派息
    -派息當佢唔加唔減
    0.18x4x7.75/73  有7%以上
    7%其實我覺得係最壞情況。

    -$73 得5倍PE..我估呢幾十年hsbc既PE都未試過咁低

    當然依家個勢跌緊,就唔好同佢鬥,但如果有轉機,就係會大反彈個種,所以我地唔可以唔留意佢。

    回覆刪除