2009年3月15日星期日

腳傷未好

股市無咩好講,返工又忙都嘔,唔想講返工d野,唯有講下腳傷。
上個禮拜,有朋友介紹去睇骨專科,佢咁0岩又要去揾個醫生,真係好,有人陪住都無咁驚。

以下係對答︰
我︰膝頭好痛,痛到行唔到,試過痛到跌底幾次。
醫︰你咁後生,唔應該有咁個病(老化),放心,等我檢查下。
-----跟住佢拉下我隻腳,按下d位,有度我痛到彈起
醫︰好似好嚴重,唔似老化 可能有積水..你怕唔怕痛
我︰唔怕
醫 ︰我幫你抽d積水出來
-----都唔夠1分鐘..針己經插入(好大支)
我︰呀
醫 ︰忍住呀 揾唔到積水..要過去第二邊抽
我︰呀
-----真係好痛
我︰呀 醫生我好痛
醫 ︰ 我知道
----過了良久
醫生: 都無乜積水喎, 其實我都唔明你個病因,可以話係原因不明,
咁啦 開d勁既消炎藥俾你,食完仲係痛 就做磁力共掁
----我都痛到無返應,
今個禮拜 雖然仲有d痛,我無去覆診,因為公司又忙,自己星期六又訓過龍。

其實e家係行樓梯 行唔到,跑唔到,行平路都ok。只不過有時成日送車尾,唔跑就無事。
我記得我以前好鐘意追車,就算左站,要追3條街 ,我都會追到。
e家唔追唔跑唔跳,我都係一個正常人來既。

哈 我記得以前同人開過玩笑,如果我跛左會點,e家唔算跛,不過以後都係唔好開呢d玩笑,
一d都唔好笑既。

8 則留言:

  1. 你要快DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD好返呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 多謝,我都想快d。
    己經好返好多,最少上個禮拜,我無跌過落地下XD。

    回覆刪除
  3. 現在d西醫不可靠, 年輕無經驗, 做野求求其其, 洗唔洗睇鐡打呀?

    回覆刪除
  4. 我睇左鐵打2次,急症一次,西醫一次, 先再睇專科...
    我對d所有醫生都無咩信心...
    不過多謝你關心...其實e家我當自己"無事"嫁啦..仲行到平路=_=

    回覆刪除
  5. 你要慢慢行呀,行路大動作d,要俾人知道你有事先得架,如果唔係就會俾人推撞你架喇,慢慢慢,最緊要慢!

    回覆刪除
  6. 自己當自己無事...
    自欺欺人

    回覆刪除
  7. 俾人撞過幾次啦..行得快同行得慢都一樣,d人要撞你就撞你.......
    今日新聞有個人跛左幾十年,無端端俾隻 蜘蛛咬親..就可以行得返..
    我就咁聽日無端端好返 都唔係好奇姐..哈哈哈

    回覆刪除
  8. 服左你喇,仲識講笑 -_-"

    回覆刪除