2009年4月21日星期二

大陸的侍應

因為工作的原因,今日去到廣洲,遇到個大陸的侍應好特別。
侍應對住一個同事講你飲d咩呀
同事a:可樂
侍應:支裝掟罐裝呀
同事a:支裝呀
咁我同另外個同事都要可樂,咁就話要3支可樂啦..

轉頭個侍應law左1.25升可樂3支俾我地 XD

今日既事令我想起另外兩件同大陸待應有關既..趣事

我個fd叫碟乾炒牛河..碟牛河入裡一塊牛肉都無。
同個侍應講..佢好吋咁話淨係得河粉嫁炸,唔會有牛肉。我個fd嬲到叫經理來,結果就成碟都係牛肉,少少可粉。

我又試過叫罐七汽,佢地俾個雪碧我,我話我要七汽喎,佢話未呢個就係七汽,
但明明有中文字寫住雪碧,><..講佢唔掂..得啖笑..我唯有照飲。

雖然我唔係一個開心既人,但係我好鐘意講笑話,我好想身邊既人會笑,會開心d,
以前有人一聽就聽我講左好多年無聊笑話,可能有成千上萬個,e家唔識講lu,
e家如果咩好笑會寫底同大家分享下,唔好怪我爛就好了。

沒有留言:

發佈留言