2009年10月14日星期三

稍為上調目標價

可能我貪勝不知輸啦...稍為上調目標價到$42同2萬3千5百點= =
呢幾日有人問我買咩好?跌既時候你又唔買,升到e家咁樣先來入市?
我諗身邊應該有唔少呢d人..所以post d對答出來

我:要賺幾多呀?
友:50%
我:咁諗住hold幾耐呀
友:2個月
我:[己經有點唔耐煩]唯有買輪或者熊牛証之喎
友:唔肯,風險太大,要安全d
我:[要安全d 點升到50%呀?]你要安全..就2628..最少都有10%升,又唔會跌得去邊
友:好貴喎..一手3萬幾蚊
我:3萬幾蚊都貴?咁好難買嫁喎
友:幫下手諗諗啦
我:咁....唯有"國藥"啦..又要少錢又要升得勁,我都有一手仲未放既...似乎仲有得升
友:好呀..謝謝
我:個市會繼續升..不過2萬3左右就會開始放嫁啦...
友:咁我幾錢買國藥呀
我:唔怕就直入..我通常等佢趺一跌..做左個支持先law啦..
友:咁我今聽日買啦
我:其實呢隻最近升左10%嫁啦..係時候回一回
友:哦,咁我今聽日買啦
我:x$*$#(**$&$^***#&$#^****$&#$

國藥呢隻..一路創新高.一路尋頂,如無意外升多10-20% 唔係問題..
我叫過佢買hsbc,2628..個時都係$50蚊同廿蚊,佢都唔肯入市..
e家升到咁高先來話有興趣...仲要咁心急..真係 祝佢好運啦=0=

7 則留言:

  1. hehe.........好搞笑~
    學我聽你講咪好囉~

    回覆刪除
  2. 一手三萬好貴

    -> Your friend do not has the basic concept of buying stock at all

    An expensive stock do not mean it does not rise, and a cheap stock may not rise at all

    In fact, every stock is cheap if it rise in the future ^^

    回覆刪除
  3. 係..幾搞笑 =.=
    "every stock is cheap if it rise in the future" 講得好呀!我一直都覺得d股票好平嫁!
    唔洗講咁多..首先迎接2萬2先 然後繼續向目標出發!

    回覆刪除
  4. 灰呀.....隻隻都升..2628竟然跌喎

    回覆刪除
  5. 等下啦
    我成手貨, 現在等收成
    講開貴, 1211, 真係越來越貴(由頭到尾我都冇玩過的)

    回覆刪除
  6. 等緊....我有出過post提1211..不過無買>.<..希望巴菲特死前買多次港股啦= =

    回覆刪除
  7. 聽日升到幾癲都好...係我放貨既時候目標120%= =

    回覆刪除