2011年2月3日星期四

多倫多....

無端端要去多倫多做野...講下有咩奇事:
1. 機場d手推車..竟然要收錢!搭十幾個鐘機咁攰,一落機緊係要揾間車幫輕下,我拉極都拉唔出來,回一回神...原來要俾錢!小弟..去過日本,印度,温哥華,美國..d機場...都未見過要收錢既手推車...

2.-負15度 加上風凍效果..係負30度.....即係點呢?我企係街..最多支持到5分鐘。因為塊臉唔單止凍而且會好痛。

3. 太凍了...結果只係遠處望一望cn tower




4. 係咁走火警...的左我上巴士坐兩個幾鐘.....仲要係星期日...抖下都唔得
星期一..十二點半又走火警..又搞左半個鐘...間酒店d 管理員真係唔掂..少少事就響警鐘..自己又唔識搞..一定要call消防員來...我本來想爆佢地ga la, 點知有條友搶左我前面爆左先...係咁話第3次la, 第3次la, 我要check out..就咁就走左...
我見都唔會賠...就慳返淡氣暖肚...

沒有留言:

發佈留言