2011年3月24日星期四

笑事兩則

1. 舊同學派帖

舊同學a 派帖,順便想叫我俾張帖同學b, 其實我好少機會見到同學b..但係心諗同學b同你好熟ga woo...就講
我: 同學b同你好熟ga woo, 你無機會見到佢咩?
同學a:係呀 我同佢好熟...同學b仲係幫我手做兄弟添..
我:...做兄弟會見唔到ge咩!
同學a:ee我我 ee 我我..


2.同事食飯埋單

成班同事出去食飯到埋單既時候,大家各自己拿出自己個份錢放係枱,咁淨返最後一個,佢係咁周圍問人有無散紙...個個都話無。我地就叫佢..你law晒d錢去俾個收銀找未得law...佢又ee我我..我忍唔住問多兩句..
佢就話: 我驚出面d錢唔夠丫麻..
我:你都未俾緊係唔夠啦!
如果出面d錢唔夠..你未俾住先..之後問返邊個俾少左law, 況且己經有人話俾多左..要找返,
你咁樣諗即係估有人俾少左姐?如果你真係咁估..你可以數下先嫁喎...但係你數都唔數就下判斷?

沒有留言:

發佈留言