2008年6月23日星期一

壽仔加油呀!

單計5月保費收入比同年升8x%,係唯一一間中國保險公司能夠有此成績,這應該是中國人民因災難而提高投保意識。這個急升的保費收入正朝著我所想的發展,可是a股跌到無晒影..咩十連陰...點都影響到佢短期既投資收入,令到中期業績可能好似第一季業績一樣唔好睇,不過我一時間揾唔到壽仔既十大持股量,如果有人揾到,唔該post出來..等大家可以睇下..。


點都好,我自己己經買入了壽仔, 另外v仔都忍唔住手..去到無晒cash既地步...哈哈..
所以我好想同壽仔講一句,
加油呀!
你可以再跌落去,但係半年內要升返去40,一年後60,三年後90....
我會等你的!

沒有留言:

發佈留言