2008年8月13日星期三

中國係咁跌...

雖然先前..賺唔到錢..不過都好..再提醒快錢唔係我呢種人可以賺到既.

最近好忙...又睇奧運又返新工..無咩時間睇..今日一睇壽仔去返28.0..
究竟咩事?

查一查...原來好多a股..係咁跌..仲跌到停牌...
以前話美國次按,經濟差..影響全球,佢地所以跌市..咁中國香港跟住跌..都正常既..
但係依家佢地升(油價低,通漲減動,股市升,美元升), 又話美元資產變返值錢,
所以d資金又流出中國..

咁即係佢地講晒?係未真係熊市大晒..所以一定要跌?

由得佢跌..我都唔想理佢..最多我又再開始收集...
反而中國女子體操體團有個322既選手, 係雙槓比賽中,完成了一個高難度動作,但隨後由高檟飛去低槓的時候,失手落地。然後她平住了心情繼續比賽,最後完美地落地...我真的很佩服她。
我相信她由高檟飛去低槓做了幾百幾千幾萬次了,自己根本沒有想過會失手,竟然在這些重要的比賽失手,實在很難接受。如果是我早就放棄了, 但她還可以保持心情, 發煇水準繼續下去,那種精神我很佩服,也很欣賞!

當然我也很佩服中國的金牌得主, 希望中國運動員繼續加油!

沒有留言:

發佈留言