2009年2月4日星期三

扭傷勒帶

膝頭痛左幾個星期,終於認唔住痛去睇鐡打,佢話找扭傷勒帶... >_< ...
其實我應該早一點就醫.. 死頂是沒有用的。

15 則留言:

  1. 多謝關心..不過我參加唔到你地就來既行山活動了

    回覆刪除
  2. 新既一年祝 你身體健康 出入平安!

    回覆刪除
  3. 咁你好返點未先?!

    回覆刪除
  4. 要小心d呀~~~~~~~~
    快d好返~~~~~~

    回覆刪除
  5. 上禮拜第左2次鐡打,呢個禮拜無睇,不過花左百幾銀買左個護膝,行路叫做好dd啦。
    佢本來話要抖個幾月,不過我今過星期想打返波了。

    非白..係未黑呀=_=?

    回覆刪除
  6. 忍下啦你, 好番先打
    我舊年整親, 你都知我幾大獲, 真係醫番好先, 唔好梗來呀!

    回覆刪除
  7. 幫你整返個神匠級會好D XD

    回覆刪除
  8. 其實行平路都無咩事..只係一曲腳行樓梯先痛..所以我都鬥唔到波...都係去射下波仔算嫁啦.多謝大家關心。


    Isaac :好耐無同你打波啦..

    唔係白 :我知你係邊個啦..
    不過神匠級我唔捨得買..好貴

    unknown: 聽講你行完山,打機好勁喎!成班friend俾你炒晒!啍係無我既地方蝦蝦霸霸!

    回覆刪除
  9. 我用一成功力ja, 不算蝦蝦霸霸wo ^_^

    回覆刪除
  10. 情人節快樂呢~~~~~~~~~
    晚安^0^

    回覆刪除
  11. 崎?

    祝你都快樂!
    我情人節去左睇急症,因為我隻腳好痛。
    不過照完x光話我d骨無事,淨係軟組織有問題...如果痛多兩個星期就轉去睇骨科喎..其俾左d藥膏同消炎藥我..但係因為藥房關門,我聽第二日去law..第二日(即係今日)我又懶得去law....=____=..

    不過原來有個舊同學係急証室做,咁全程都無咁驚既...

    回覆刪除
  12. 唉..今日行平路都唔少心行到跪地左..一野...唔知點解右腳都開始痛埋=_=...........
    幾時先好返....

    回覆刪除