2009年1月29日星期四

新年問滙豐收大利是!!!

雖然未開市 但係滙豐adr 己升上$64,應該要準備問佢收大利是了...不過小弟最近太忙未有見時諗下應該幾多錢放好...唔知大家有無咩意見呢?

2月9日
同一個話題, 唔開新文章了。故事發展好似如我所料咁,但e家個個人又睇好,美國救市方案話一定通過,hsbc唔洗集資..突然間好似好多好消息...呢d時候大家記住要小心d..好多時都係好消息出貨,個種高開低收既格,往往係下跌既先兆。我會注意一點..不過如果大家手中應該有55蚊hsbc,又唔需要擔心咁多,做個安樂的投資者好了。短線來講..只要能收高$63.5,下個目標便是$65,$69, 去到呢個位, 我會係咁e 放住少少hsbc。



3 則留言:

  1. 別話我黑心, 滙豐可能還要狠狠插一次

    回覆刪除
  2. 嗯 我會在它狠狠插一次 之前放左佢既..
    這樣也不算黑心呀!這只是你的估計而己~

    回覆刪除
  3. 一直都收唔高過63.5..聽日如跌穿61,我會平一半左右,保持住一些profit.

    回覆刪除