2009年11月13日星期五

放貨

既然開始放貨..不如就講下點樣放貨..除左突然等錢洗要放貨之外..放貨有兩個原因:
1.獲利
2.止蝕

雖然有2個原因,但係目標都係得都1個..就係放左之後唔想佢繼續升..如果一放佢就跌..你除左賺到錢之外會仲開心(無錯..人就係咁黑心), 如果一放佢就升..就算你賺左幾多都係假(無錯..人就係咁貪心)。

之前有講過簡單趨勢..
http://ivan-i.blogspot.com/2009/07/blog-post_16.html

一個支持比一個支持為高..可視為上升,反之為下跌。
所以如果當股價下跌2個上升既支持既時候,可以將佢賣走。
記住係"2個上升既支持", 即第二個支持較第二個支持為高
也請記住不是跌穿一個支持就走人,因為第一個支持多數為震倉位。
通常就算穿第二個支持..我都未走住.會再set低少少...因為一放完就升..係好激氣既事來嫁=0=
我情願輸多少少或者賺少d。

一種以買入價幾多%去決定幾時放貨,一d大型股..破頂後都有7-11%升幅..一到就可以放。

仲有一種係4叔放貨大法..2萬.放10%, 2萬1放10% 2萬2放10%...放放放...放晒d貨去到我度就好lu

2 則留言:

  1. 我見到你廿幾蚊叫人買而家成3x, 你都賺好多.....點解唔一早叫我睇你個blog? 而家都唔敢入貨, 只係今日抽民生, 仲有無好介紹?

    回覆刪除
  2. 我有係阿湯個"投資研究"facebook group度講嫁..得阿湯理我..其他人無理我炸=____=

    況且我己經入晒貨嫁啦..e家真係諗住慢慢放貨...好啦..有時間.我會睇下有咩好買...

    其實hsbc升完.會到其他野升..你見d未升既大野..或者2/3線股仔...應該仲有得執既

    回覆刪除