2010年5月20日星期四

醫生真係最x街既職業

小弟財不多 但身子很弱。因為小弟右手有一粒脂肪瘤越來越大,搞到隻手有d痺,普通科醫生話有機會壓到神經,建議切除。
點q知呢個外科醫生問︰如果手術做完,結果一樣,對你無幫助既,你認為個手術係未失敗?
我即刻r晒頭︰我唔係醫生喎 點答你呀!(洗唔洗寫個report俾你呀?未係你頭痛去睇醫生,醫生同你講食左d頭痛藥都可能頭痛嫁.咁你食唔食呀?x你, 唔食過點知呀?我連頭痛藥咩成都唔知 係未唔可以食?)


佢仲要死撐︰咁切左都可能會繼續痺嫁喎
我再答︰理論上係有粒野係度 隻手先會痺..無粒野應該唔會痺
我個時又想鬧呢條pk,你唔想醫唔想做 講一句未得law, 講幾句野收幾舊水 想要咁L串?我來睇醫生係你俾意見我,唔係要我答你問題呀!你讀咁L多書,有無腦呀?
我真係無咁佢咁好氣,問佢:咁可以點醫..
佢就推落去骨科.咁大粒外科做唔到嫁..如果真係壓到神經好危險嫁,如果做得唔好會影響隻手既活動能力.......

一句到尾 你無用law!單宗x無能醫生

如果真係骨科先適合做 你可以一見我就同我解釋,唔知問咁q多無聊問題,我識醫就唔洗去睇醫生

人生真係禍不單行

1 則留言:

  1. see other doctor to check check.
    (government doctor are unreliable)

    in fact, do more execrise help you stay healthy

    回覆刪除