2011年6月19日星期日

終於係高少少水平既籃球比賽入波了=_=

自從腳偒一直都無打波,最近唔理咁多,照打,打左一排..正式5對5.我一直波都未入過,起手都好少。腳痛係一個原因,但係自己心理質素都係一個問題。
好多時自己都唔敢射波,有波就交,講真以前jumpshot真係幾準ga..三分線前一步,咩位都入到,可惜最近籃底都可以大針..真係好瘀.

腳痛係解決唔到既問題,今日解決心理問題,我左右腳都唔帶護膝,右腳唔帶護踭,同自己講今日要入波呀...

結果入左幾球靚jump shot,一個偷波兼快攻上籃得分...
雖然e家兩隻腳隱隱作痛...但都值得la,打籃球又可以減肥,時間又過得快,入到波就仲開心添!

尤其有人見我射波就嗌 搶板呀!結果只係應聲入網!之前幾場係全部射失,但我射波係可以好準ga,係無你地咁後生無你地咁fit 但都唔好睇小我!

沒有留言:

發佈留言