2008年7月27日星期日

星期五多數都跌

"星期五多數都跌" 你唔知有無呢個感覺呢?我就有啦..尤其是0岩0岩個星期五真係跌..

不過感覺呢d太難捉摸..所以..想統計一下..究竟星期五係未多數都跌..

我淨係比較各個星期既收市價, 發覺星期五比星期四既收市價高既機會只有50%,
己經係最低的!
而星期三比星期二既數市價高既機會就差唔多有60%咁多, 即係話星期二買比係星期四要好,
最少之後個日升既機會多10%.而且由上年六月開始, 星期三比星期二收高既機會一直係最高,
點解會咁奇怪呢?
其實我唔知準唔準, 而且我買完又唔會即刻放,不過知多樣野都好既.


5號仔我都有買過..不過收完息就快放左...不過 作為長線投資5號仔係好好。
順便睇埋佢星期五係未咁差啦..原來星期五,同星期四有超過5成機會比上個交易日收低, 其他都係得5成!即係佢收市價好差...成日都俾人"整"低

今個星期係林森池暫時封咪, 唉..真係有d失望!我個個星期都聽佢講, 佢真係睇到一d我地睇唔到既野, 而且肯講出來!壽仔就快有中期業,希望到時佢會客串下出來講兩句啦!

2 則留言:

  1. yoyoyo~
    ivan 好衰咖~
    成日蝦我咖~
    哈哈哈哈哈~!!!

    回覆刪除
  2. 我幾時有蝦你呀?
    我不嬲都以禮待人嫁喎..

    回覆刪除