2008年7月22日星期二

滙豐差d食我張卡(必看!)

我諗好多人都去過櫃員機入卡law錢, 我咁大個仔都未俾佢食過卡...
今晚就差差d中招


入完卡部機hang左係個廣告畫面,幾分鐘, 發覺唔對路, 賣廣告唔洗賣咁耐掛?
唔通俾部機食左我張卡?咁點算?熱線幾多號?
部機一印左個熱線, 心諗..真係xzy..即係打熱線27484848

好快有接線生聽電話, 問左幾句, 講左櫃員機既地址, 佢話要等等,叫同事馬上查下,
等左一陣, 個廣告消失左, 入返正常畫面, 我拿拿臨, law完走, law 卡走人。
佢都仲未應我, 我以為真係hsbc個network真係咁勁秋, 仲係度讚佢效率奇高,
點知佢一出聲就叫我報失, 佢話最近network成日有事, 所以d機好慢, 我心諗無理由
慢成10分鐘掛!

算啦, 呢個故事, 教訓我 就算疑似食卡都唔好走,如果你走左..佢轉頭嘔返張咭出來俾人law左點算呀! 幾大都要打電詁, 同埋等可能有奇蹟出現,


滙豐................唉!

6 則留言:

  1. change your password ASAP

    there are some old cases that a "extra" card reader, (and a hidden carmera to take photo of your password) installed by fraud

    回覆刪除
  2. hey 我有個同事同你一樣wor
    佢都話入左張card.等左好內先彈返出來
    睇來我都要小心d

    回覆刪除
  3. unknown:
    吓要改password咁大獲?點改password呀?講兩句好喎...

    mike:
    個接線生話最近network都係咁喎..真係想問下thomas..關唔關佢事...

    回覆刪除
  4. 如果你同我同事一樣就唔駛改呀
    你入張card之後就停左.你有冇入password先
    冇就唔駛改啦.張card冇你password ma
    有card reader都冇用

    回覆刪除
  5. 我之後有入password呀!急住law 錢俾家用丫麻, 因為買股票, 拖左家用好耐啦!>_<

    回覆刪除
  6. change password at another 櫃員機, of course

    回覆刪除