2008年5月6日星期二

開blog了

知識,投資,興趣,笑話,趣聞...我都好想講,
不過主要會講下投資既事, 06年既股市至今都算站變幻幕測,
小弟有幸仍然站得住陣腳, 都係靠不繼多看多聽多想,
再加上之前一大堆既投資經驗磨練而成心理質素。

希望係呢度可以幫到人幫到自己啦!

8 則留言:

  1. 你係我第一個friend開blog
    我一定大大力支持!
    多D share下觀點與角度~
    齊齊磨利把刀~

    回覆刪除
  2. 多謝你俾面呀!
    希望我地早d有一把可以帶來財政自由既刀!

    回覆刪除
  3. 喂, 我睇你msn知你開blog
    你寫多d啦
    等我可以參考下

    回覆刪除
  4. 等我吸盡各大高手內力先...

    回覆刪除
  5. 好高興見到你個blog, 點解你叫阿訓既?
    等緊你d投資大作呀~

    回覆刪除
  6. 我己記不起我是叫Ivan先還是叫"阿訓"先,
    哈哈哈,
    很久之前icq便是用"阿訓小子"來玩的,現在己沒有人玩icq,歳月也不容我自稱"小子"唉..........
    沒有什麼投資大作,只是想分享自己做什麼,如果你看到有什麼不對,記住給我一點意見幫忙一下呀!

    回覆刪除