2008年5月21日星期三

大市,壽仔,v仔比較

不幸大市真的下跌, 真係好既唔靈,醜既靈!如果真係似足日本同台灣個case,今次無咁快會跌完... 所以以史為鑑真的很重要的!不過我紿終看好手中既股票...無論下跌到什麼地步, 除非基本因素有變,或者有更好的股票出現,否則我只會買入不會賣出!

雖然我不會喜歡也不會天天緊貼大市, 因為我覺得大市只會擾亂我的判斷。但也突然想看一看壽仔,v仔跟大市的比較。圖片來源是astock, 是hsi 跟股價% 的比較。

可看到以3年計, 兩者也跑嬴了hsi, 但以最近一年計, 壽仔是落後一點,而v仔更是大幅落後!

這究竟是預告兩者前路暗淡或者現在是市場錯價,提供入市良機呢?

沒有留言:

發佈留言