2009年7月16日星期四

簡單趨勢




紅色圈既位買我地叫做"支持" 或者 係一個時間內既最低位。
好清楚睇到,當一個支持低過一個支持,個趨勢就向下,
而當一個支持高於一個支持既時候,就向上,當然唔係百份百..無野係百份百嫁..不過都有八,九成啦。(注意有時大戶震倉就會專登將股價壓低過呢d 支持位少少,咁等d人一驚就出貨,呢d好似之前都有講)

再留心d睇可以睇到,當支持相差越大,個趨勢就越明顯。

點計我係咁叫人27,28蚊要買2628丫?就係好多支持 law...點會咁易跌丫..
呢度差唔多每個支持我都有買既.............點解..因為我樂觀同埋
唔等錢洗law = = V

就快到我短期目標價33蚊啦...睇下賺唔賺返轉先..哈哈..成年啦都淨係一直買入股票,
無賣出過...有d唔慣添!哈哈

沒有留言:

發佈留言