2009年7月20日星期一

轉工

以前我係vtech做無線電話,e家係快譯通做字典,佢都係做d消費電子產品...做緊野唔算太難..
我下一間公司主要係做影像晶片....我都係唔介紹佢咁多..有興趣自己睇http://www.vixs.com

其實我in左一份就係呢份..無得簡..其實我呢行要轉工真係幾難,我都係厚住面皮同佢講價炸..
但係佢都有吸引我既地方
-間公司做ic係high tech d既
-我負責做driver..對我來講係一個挑戰..我覺得人生除左充滿錢,就應該充滿挑戰
-間公司淨係得enginner (唔洗對住d無聊人)
-間公司總部係加拿大,而且一d做ic既技術 同埋software都開始搬來香港做,因為香港人工相對加拿大平,只要我唔俾人炒..都幾安全既...
-間公司勁賺錢...市面上好多產品都用緊佢既IC,佢話要搞上市似乎唔係吹水,(上市最少要每年賺2千萬,連續3年)

總括來講都係錢同埋d野難做d high tech d咁,
希望我係呢度可以發展下啦。

3 則留言:

  1. 哈哈. 原來係哩間
    我其實之前send過信. 但冇得in wor
    如果入到去, 我careerpath會唔同晒

    回覆刪除
  2. 其實我寫封信寫得好差...但都有得in喎....
    你人工係未寫得太高呀?

    你careerpath己經好好啦...平步青雲.....

    回覆刪除
  3. when your company 上市, tell me la ^^

    回覆刪除