2009年7月29日星期三

又中奸商漫游收費陷阱

小弟用iphone3G, 有時要返廣東過夜,去一去收我3舊水,
,我即刻打佢鬧到佢死,跟住話有機會退返d錢俾我,
你老尾,咩叫有機會呀?你唔俾返d錢我,你睇我燒唔燒左你間鋪!
Roaming Wireless Data Charges 漫遊流動數據收費 25/07/09 $ 297.05

N年前去印度做野又係咁,數碼通係咁d廣告send sms俾我,
跟住屈我要收我漫游sms!平時又唔見你send sms俾我,係要去左印度先send?
係要我去鬧完你,你先肯退錢。吊你地d奸商,呢個世界係多傻仔姐,未當我係先得嫁!

避免又中招,可以熄左個漫游︰
設定->一般->網路->資料漫遊

吊你個apple,呢d咁狗既設定 by default 要disable ar!你地有無良心嫁!

沒有留言:

發佈留言