2009年7月9日星期四

見工

見工見左3個鐘..真係好累..
俾人問左好多問題
1. 寫一個數bit程式,我印象中係第二次俾人問呢條題目
2. 解決一些64bit pointer問題
3. 睇mpeg specification 2 大份,寫2個search byte pattern 既程式,得半個鐘 ><
我做得一條大半......我發現有一條題目有錯...= = , 最後多口話..半個鐘唔夠時間做2條,
佢話....有人做得晒..= = ............

4. 點做shared memory
5. 點lock
6. DMA 有咩 requirment
-唔可以cache
-memory 要 continous
7.寫一條double link list
8.兩粒processor 點傾計來
9.介紹自己
10.點解轉工
11.人工..真係可以傾嫁..好似去街市買菜咁..講價!

我都無執輸,問返佢既product 有咩優勝既地方,
「quality好
無人可以做到我地個quality 
所以好多客好多project做唔切

=0=好耐無聽講過人咁講,係香港呢個工程爛地方,講既係
-快
-cheap
或者
-再快d 
-再cheap d
真係估唔到佢咁講!不過之後原來佢係加拿大返來既香港人 = =

再問左d 其他野= =
仲知3個鐘過得好辛苦, 好頭痛。

2 則留言:

  1. 哈哈.勁. 我一定做唔切.
    你講個d問題都係os level. 好勁.
    但我記得dma係有multiple buffer support 的hardware. 不過好少

    最後緊係要問, 你去左邊間呀

    回覆刪除
  2. 勁咩呀..都係入去捱既姐.......
    http://www.vixs.com

    回覆刪除