2009年7月26日星期日

QDIR color highlight, file filter



因為成日都將d file 抄來抄去, copy and paste , window's file explorer 又唔好用,
所以介紹過Total Commander,其實我覺得都夠用。
不過最近好似好多人用QDIR,咁我就試下啦,用用下又ok喎!其中filter同color highlight同 file filter我覺得幾方便,可惜佢無做到ftp,反而total commander 有,唉...成日都無得兩全其美.......

本身color filter係disable, 要自己enable返:
run->add->color->user color-filter

file extenstion filter都係 disable, 下邊有個icon
->be a filter

我覺得有用既feature by default 要俾人用先得嫁!好野唔俾人用,有鬼知你好咩..

2 則留言:

  1. 真方便又好用~
    所以話...你是最好的~

    回覆刪除
  2. 好多人用緊嫁啦..我係最遲就真

    回覆刪除